Wednesday 9 December 2009

依旧停留,这颗♥球。


那是种无赖
将你灵魂的一小块强行搁置在心里
到最后
就算我放手,她却不肯走

她哪里也不去
待在熟悉的角落监视着我的生活
总在我彻底放纵的时候
跳出来提醒我她一直躲在角落

她依旧不曾离开过
不管过了多久,不管发生什么
不管你是否在过程当中跑到别的心球
她依然待在这颗心球

赶不走她的结果是折磨
那是一种极端
将我心由内至外撕扯
那种痛
是第几次无法用字眼形容?

她是回忆
回忆是折磨
在我还未完全掌握心的律动
当她再度出现的时候,会不会将我挣扎的权力掠夺?

4 comments:

-HuiChing♥ . said...

haizz...poor you la >.<

hey do u wanna change the look for ur blog again

u'd been using this design for quite a while ahaha

〖♫Music-My Life♪〗 said...

XP
No chance chat with you in msn leh~
I always no online~lolx,always not at home these few days~
How are you? Got miss me? hahaha XD
You too free again? If you can make my blog looks more Emo,then i have to 麻烦 you again lo X3 can ma can ma? XD

-HuiChing♥ . said...

eee u just lazy to come on msn...
haiz..i think i will do the same cus not much ppl chat with me leh very sien..... -_-

we can still contact wiv each other thru blog o!

haiz dunno how to make more emo de blog >.< i can only change a few things

〖♫Music-My Life♪〗 said...

No la~Not lazy on msn la,benar always not at home lah~~
If can on me sure will on n find you chat one XD
还有blog的设计我只是开玩笑罢了啦~不需要真的帮我弄,保持现状也不赖哦~
你有空不如去搞定你自己的先啦~尝试不同风格的你~haha